Thursday 13 October 2011

it's not about ME nor HIM but it's all about my CHENTA MATI :))

assalamualaikum~
post kali nie bukan mo kasi naik saham diri sndri but it's all about my CHENTA MATI :))
without them my HEART won't pumping and in my face won't appear a SMILE
cause they are my EVERYTHING,my NYAWA~~


it's absolutely not HIM but THEM~
kira mcm kami nie da sedarah la,mmg rapat gilak eh
honestly spupu sekali coz parents kami ada hubungan adik bradik camtu
memori masa kecil mmg conferm ada terselit sisa2 pahit manis bersama~
sya asal dr Kota Kinabalu dlu tem kecik2 so jarang juga jmpa dorang banding skrg nie
25 8 blh jumpa! anytime jak~ huhuhu
salah satu drpd my CHENTA MATI nie ialah;


nama penuh: Mardina Kartina Binti Kanda
nama pura : Dina, Din, T******,Tanz ,Daniella
lahir tem: 12 Mac 199*
asal: dr Sandakan memang~
sekolah kat: Sekolah Menengah Kebangsaan Elopura Bestari atau Elop atau Elo Best!
tinggal kat: Lorong *,Kg Kenangan Manis,Bt 12
perangai dia: m'punyai senyuman plg lebar n manis, suka ktawa n bt org len ktawa, kdg2 cepat nangis gara2 d cubit ka pukul org biar la pelahan jak, plg penting 'favourite' la nie prangainya 'sometimes' la suka pe'chu aka merajuk! nahh~ jaga2 jgn men2 kn or kecik2 ati dia nie~ huhuhu~ =.='

next,my CHENTA MATI ialah;


nama penuh: Farahanie Norasyikin Binti Acho
nama pura: Ara,Farah,Ara rong, Hanie,Ara Tara
lahir tem: 22 Jun 199*
asal: dr Sandakan sparuh2 Kota Kinabalu~ hihihi
sekolah kat: Sekolah Menengah Kebangsaan Elopura Bestari aka Elop aka Elo Best!
tinggal kat: xsmpai Lorong *,Kg Kenangan Manis,Bt 12
perangai dia: kalo b'citer b'gilak sama aku mmg pendengar yg setia n 1 kpala, bila dia ketawa aku pn ktawa then kami ktawa t'bahak2 (mcm org gilak) , aku phm dia,dia phm aku, taste kami sama kalo citer psl llk~ :P ,dia nie kuat nangis juga kalo dia btl2 sedih n ada mslh~ trus bengkak mata dia kalah2 mata panda! hahaha~ sometimes dia nie pndai pe'chu juga aka mrajuk tp skejap jak~ dia addict anything about KOREA! dulu la skrg nie krg2 sdh,t'jangkit plak sdh sama aku yg len except DINA~ the most important,dia sgt SETIA pd COUPLEnya! skrg nie dia SINGLE itu~ (pduli apa aku Capital A tut*nya) lalala~~ :DD

kalo nama kami nie b'gabung jd la TANATARATANZ!
Tana = Me
Tara = Ara
Tanz = Dyna
some of our pictures together;


first day raya at Yoi's house (2011)


inside GL otw back home from Family's Day at Sepilok Jungle Resort (30072011)


at my stairs house tem open house this year (03092011)

Finally,i have one more CHENTA MATI kicik~ never forgot about her! later dia marah plak knp nama dia xda kena mention!~ hihihi~ that is;


nama penuh: Nurul Syuhaida Binti Mohammad Che Him
nama pura: Nurul, Yoi, Tulul
lahir tem: 26 Ogos 199*
asal: dari Tawau now Sandakan da~~
sekolah kat: Sekolah Menengah Kebangsaan Elopura Bestari aka Elop aka Elo Best!
tinggal kat: blakang rumah Ara, xsmpai Lorong *, Kg Kenangan Manis, Bt 12
perangai dia: dia nie da aku syg mcm adik aku sndri, prangai ok skit dr adik bongsu aku yg kuat sgt mrajuk oii, dia nie mrajuk pn blh lg d pujuk~ huhuhu~ skit kuat b'gaduh ngan adik bongsu aku tu~ aduyaii bongsu ngan bongsu mrajuk b'abad la sana xb'baik kalo aku xsatukan~ budak nie pndai,cute,ada lesung pipit nie (jeles!), ohh ya! dia sgt laju b'cakap smpai aku yg da sTp nie pn xdpt catch up apa yg dia crita tu,so t'pksa la dia ulang blk ngan kasi pndik critanya td~ hahaha~ sgt kurus n slim dr aku nie~~ tp mam sayur juga~ keturunan la katakan! btw,dia da besar da skrg~ da perawan la ktakn~ blh masuk geng kami da nie~ huhuhu~ tp still blom ckup umur ah ckp psl llk nie! =.=

kesimpulannya,kalo nama kami 4 org d gabungkn m'jd la;
TanaTaraTanzTul
Tana= Me
Tara= Ara
Tanz= Dyna
Tul = Nurul 
iLOVEthemtilltheend :))
(HAPPY ENDING)

No comments:

Post a Comment