Monday 17 October 2011

next,XTVT pada enam belas Oktober dua ribu sebelas :DD

assalamualaikum~
continue telling you guys my next activites celebrating my bestday~
now,xtvt tem siang ari
heee~ :DD
next,with my chenta mati at same location also,RDC!
motif? tengok burung, mam aiskrim, b'gilak d jambatan n naik bot air itu~~
some of our pictures together!
enjoyyyy


before b'gilak melintasi jambatan nie! lawa kn dorang b'pose suma? except ME! xpndai la take pic sndri ramai2 camtu~~ huhuhu =.='


uhh~ latest picta of TanaTaraTanz! iLOVEthembothtiltheend :))


taken by Dyna~ plg manang la juga dia! yeayy~ :DD P/s: yg b'paling xnmpk muka tu my cozy juga,Azie~ 


tem naik bot air nie smpat lg snap pic! hihihi~ byk org t'utama llk mcm tut* suka melanggar bot kami~ tut* nie~ P/s: life jacket plg bau mcm tut* yg first time n last sya penah pakai~ eeeuuww >.<'

rasa mcm kejap jak spend time ngan my chenta mati nie~ huhh~
iMISSthemalready :((
but nnt 25 aribln nie dorang dtg b'mlm kat rmh,insyaAllah~
yeayy :DD
ohh ya,pd malamnya pulak
bday gurl nie gi celebrate late ngan F.A.M.I.L.Y at pizza Kim Fung,Batu 4
cambesa apa yg d pesan conferm ada d tapau blk coz xabis!
kecian my mom tem tu penat sgt blk dr keja tp gara2 anaknya nie trep mrajuk da
so,jd jak pi~ hihihi
thanx mama! iLOVEyoutiltheend :))
muah muah~


nie i've got present from my lil sis,Adik~ muah muah :*


i've OPEN the present,i GOT this! again it's all about ANGRY BIRDS >.<
but aww still cute n thankful maa~~ :DD
iLOVEyoutiltheend my lil sis

Last but not least,i've got present from my besty,my babe, Dayang :))


already opened it! thanx 4 da SHAWL babe! iLOVEit :))

syukur alhamdulillah ada juga dpt adiah this year~~
that's all for my xtvt tem enam belas Oktober dua ribu sebelas!
skit lambat update,maaf! >.<
til then,terima kasih for reading~
MUCH LOVE :))

2 comments: