Monday 31 October 2011

macam di KB :))

assalamualaikum~
aigoo skit lama xupdate blog nie!
prasaan MALAS melanda diri lew~~
huhuhu
currently just get back from my father's hometown,KB aka Kota Belud :DD
coz ada spupu pompuan kawin da~
syukur ALHAMDULLILLAH jodoh da smpai kn?
heee~
kami b'angkat pi KB ptg khamis 27/11 smpai sna kira2 jm11 mlm gitu la~
blk pi SDK ptg ahad 30/11 smpai sini kira2 jm10.30 mlm~
huhh~ =.='
xmau explain pnjg lebar,story2 dr picta jak~


blom apa2 da TIDO lew~ tem nie msh d bt16~~ :PP
P/s : ada sorang tido betul2,ada sorang tido pura2~ prasan ka? tidak kn?? hihihi


bangun jak trus minum MILO! :DD pdahal,mmg pewot kosong n lapar gilakk eh tem nie~ singgah mam sup d bt25 jap!~ 


forgot to introduce! this is my little cozy plg nakal n comot, ADIK KECIL or nama sebenar MOHD IRDANSYAH BIN ARMIN :DD


nie kazen saya d KB, Epy https://www.facebook.com/eppy.lbb
 tgh tolong bukakan buah klapa buat tuan puteri utk minum n mam! hahaha :PP


CUMIL kan??? huhh~ ini anak buah ipar abg spupu saya~ paham? hihihi~ dia d pnggil Tiwai~ :DD
P/s : lupa tnya real name dia n habit dia suka pegang rmbut org~ =.='


ehh~ jgn silap! ini bukan PENGANTIN pompuan tp PENGAPIT pompuan! hahaha~ 
lawa kn? cehh~ TAKEN already bhai~ :PP
nie my kazen, ADIK nma dia~ 


nahh~ nie baru PENGANTIN sebenar~ pngantin pompuan tu kazen saya, Uji nama dia~
suami dia nie org TAWAU~
Selamat Pengantin Baru,smoga b'kekalan hingga ke anak cucu~
(28102011)
insyaAllah,AMIN :))


nie tem pi padang di pekan coz ada acara USUNGAN sempena TAMU BESAR 2011 d KB :DD
pkai bju purple tu my kazen juga,nama dia ATUL! muka dusun la sgt~~:PP


last day kat KB,jln2 jap ngan kazen2 saya pi TAMU BESAR d pekan~ huhh~
lawa2 kn suma kazen2 saya nie??
huhuhu~ :))


saya bersama cKEMBAR! :DD xla kembar sbnrnya tp honestly xdpt bezakn dorang nie kalo t'jmpa jap n dorang nie b'jauh2~ 
pkai bju putih tu cKakak nama dia,ANIS :))
yg pkai bju hijau tu cAdik nama dia, KIKI :))
dua2 sama lawa n cantik kan?? huhuhu


nie la tangga yg harus d lalui utk pergi balik dr TAMU BESAR! kalo xmau jmpa jalan JAMMED,nahh naik turun tangga la jwbnya~
P/s : da la xda warm up trus mdaki,hiking sgala~ smpai skrg msh cramp lg kaki nie~ :((


rehat jap d pertengahan jln! huhh~ saya minum dlu n pose juga! hahaha
P/s : baju hijau sebelah saya,kazen juga itu nama dia Kia~ :DD


uhh~ where ever n when ever I are n have been, my bodyguard will always stay beside GL! hahaha~
encem la sgt kn pose camtu b'temakan sawah padi kat blakang~
heee~ :DD


tem mo blk SDK da ba nie~ smpat lg mnta singgah jap b'pose dekat sawah padi~ huhh~
indahnya ciptaan Allah s.w.t :))


TAMU BESAR Kota Belud i'll be back next year,insyaALLAH! :DD
best! best! best!
P/s : maaf la gmbr YB nya t'potong~ hee~ ambil tem dlm keta tgh b'jln ba nie~
=.='

last but not least,kepulangan saya n keluarga ke KB baru2 nie tmbh mengeratkn lg silaturahim antara spupu sya d KB~
n menyedar n meningatkn adat resam n tradisi bangsa saya iaitu BAJAU :))

kesimpulannya,b'bangga la ngan bangsa kamu sndri n jgn merendahkn2 or banding2 bngsa yg len~ tetapi saling b'tolak ansur n rendah diri antara 1 sama lain~
1 MALAYSIA maa~
iLOVEmycozytiltheend :))
P/s : already miss them all n insyaAllah i'll be BACK!

1 comment: